enjonna

Jag är tillbaka

Publicerad 2014-04-07 20:35:57 i Gravid med nummer 2, Graviditet, Limme 3-4 år,

Nu är den nya designen på plats och jag är ytterst tacksam för att bästa Erica ville hjälpa mig med den. Idag går vi in i vecka 31 och veckorna rullar på i en rasande fart (trodde aldrig att jag skulle säga det där). Jag är sjukskriven sedan lite mer än en månad tillbaka på grund av en vidrig foglossning som har bevisat att den inte tänker bli snällare ju närmre bf vi kommer. Jag går regelbundet hos barnmorskan för akupunkturbehandling men vet inte riktigt om jag märker någon större skillnad. Just nu hoppas jag mest på att foglossningen inte tänker följa med mig i 8 månader efter förlossningen också som med Limme.
 
Igår fyllde jag 27 vårar och familjen har varit här i helgen och firat mig med fina presenter, god mat och fika. Lungt och skönt precis som jag önskade mig. Ni som följer mig på Instagram (enjonna) har sett den ljuvliga stegen från Åhlens som nu pryder vårt härliga sovrum. Nu fattas bara spjälsängen till bebis sen är allt fixat och vi kan börja slappna av och invänta vår nya familjemedlem.
 
Vi har mycket att se fram emot i sommar men först och främst ska vi fira påsk och njuta av våren. Få ordning i trädgården, olja trädäck och njuta av att ljuset är tillbaka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela