enjonna

SKUMM kille!

Publicerad 2013-02-11 13:05:08 i Barnfotografering, Limme 12-18 månader,

Det fick bli en Vab-eftermiddag för den här morsan idag. Limmes snor är gräsgrönt och han hostar som en tok, i en vecka fick han vara på förskolan utan några sjukor denna omgången. Vi får se hur pigg han är i eftermiddag när han vaknar efter vilan. Jag klagar inte för det är ganska mysigt att bara ligga nerbäddad på soffan och titta på film. Det ända gången Limme är mysig av sig är när han är sjuk, jag vet inte riktigt om det beror på att han vill vara nära eller om det heltenkelt är så att han inte orkar fly från en pussig morsa.
 
Iallafall. Igår nämde jag ju att jag skulle försöka få till en Photoshoot på 1,5 års killen. Det va lättare sagt än gjort. Det går inte heltenkelt. Så jag fick använda min fantasi. Limme älskar att bada, så jag fylla badkaret med vatten och en flaska tvål så att badkaret blev fullt av skum. DET va kul. Sen fotograferade jag för glatta livet och fick till jäääättemånga fina bilder, här kommer några!
 

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-02-16 19:17:50

Åhåh, vilken gullunge, jättesöt!
Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela