enjonna

Halvfärdigt

Publicerad 2013-02-10 21:34:00 i Dagbok!, Hemmet,

Snart är det dax att inta skönhetssömn i ett nytt, fräscht, vitt, halvfärdigt sovrum. Ni som varit hemma hos oss vet hur jag vantrivts med de svarta fönsterkarmarna och hemska marmorskivorna. Usch! Men, nu är dom ett minne blott inne i vårt sovrum och det känns som en sten lyft ifrån mitt hjärta. Nästa helg kör jag ännu ett race, halva rummets väggar är fortfarande hemskt gula och halva rummets lister är fortfarande svarta och det måste jag göra någonting åt såklart. Vi fick hem sängramen vi köpte av en kompis och den är på plats, det vet ni som följer mig på Instagram redan.
 
Såhär såg rummet ut i förmiddags och nästa helg får ni se ett färdigt resultat förhoppningsvis. Nu laddar jag upp inför en ny vecka på mitt fantastiska jobb och resterande vardagsbestyr så som mat, träning och dagishämtning. Önskar er en trevlig vecka allihop! Glöm inte mig på Instagram, Tolvpack. Tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela