enjonna

En början på vårt sovrum.

Publicerad 2013-02-17 11:20:18 i Hemmet,

Förra helgen började vi på vår sovrumsmakeover och vi har fortfarande halva rummet kvar att måla så det är inte riktigt färdigt ännu men jag tänker visa er en liten sneakpeak. Som ni förstått målar vi vitt överallt. Fönster, lister, väggar och så småningom ska det trista garderoberna också bli vita (dassigt ljusgula just nu) och få nya handtag. Eftersom att vi bor i hyresrätt känns det inte som att vi vill lägga allt för mycket pengar men att trivas är A och O. Jag trivs redan med sovrummet trots att vi bara kommit halvvägs och det kommer bli så ljust, fint och fräscht när vi är helt klara.
 

 
I helgen har vi firat både Alla Hjärtansdag och 5 år tillsammans. Jag och Limme överraskade farsan i Fredags med hans favoriträtt, korv med bröd. Vi åt en hjärtbakelse och tittade på film. I Lördags åkte vi till vårt favoritställe Ikea där vi träffade underbara vänner, käkade Ikealunch och fikade tillsammans, shoppade lite fint till sovrummet och åkte sedan hem och myste vidare. På kvällen kom morfarn hit för att passa Limmekillen medan vi åkte och tittade på den sämsta hockeymatchen i historien. Men vad gjorde det? När vi hade haft en fantastiskt dag tillsammans. Ingenting. Eller jo, ganska mycket men det jag låtsas som att Rögles förluster inte bekommer mig. Hi hi.
 
Fantastiskt fin helg och nu inväntar vi mormorn och mostern. Jag vet en liten kille som kommer bli överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela