enjonna

dinodoris fanten giraffdanne eller apjan?

Publicerad 2013-02-07 19:25:48 i Barnfotografering,

Jag har fått in mycket bokningar redan i år och det är otroligt roligt. Jag längtar såklart efter alla kommande projekt men det som ligger mig närmst hjärtat är såklart att fotografera alla ljuvliga ungar, från de pyttesmå aldelles nybakade små liv till de mer odrägliga tonåringarna.
 
Barn är en fantastisk skapelse och jag har ju äran att få ha en egen liten vilde här hemma, som dock ej är speciellt sammarbetsvillig nu för tiden och inte direkt öppen för tjatmorsans förslag. Så alla ni mammuttar och papputtar därute, låt mig få äran att föreviga det vackraste ni har, ni kommer inte att bli besvikna! Kontakta mig via min mejl [email protected]
 
Nyheter i kameraväskan kommer att bli två av dessa finingar, när jag lyckast bestämma mig för vilken.
 
 

Kommentarer

Postat av: Khaleesi

Publicerad 2013-02-07 22:22:50

Jag älskar ju apor men dinosaurien var ju för himla gullig också! Så dinosaurie eller apa röstar jag på :)

Postat av: Johanna - Fotoblogg

Publicerad 2013-02-11 13:47:37

Så häftiga! Har jag aldrig sett innan. Vart kan man köpa dem? :D

Svar: jättehäftiga. man kan beställa från Shutterhuggers.com :)
Jonna Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela