enjonna

Ordbajs

Publicerad 2013-04-18 19:53:56 i Dagbok!, Hemmet, Limme 1-2 år,

Min finonge spottar ut ord utan dess like och jag blir lika förvånad varje dag han säger något nytt. Ofta tittar jag och superfarsan på varandra undrande, sa han verkligen? Sim salabim. Försiktig. Håll i hatten. Gurka. Är några av orden som ploppat upp igår och idag. Han börjar sätta samman ord som låter som en början på meningar, 'Mamma sitta där' och 'Mamma titta där'. Det är otroligt roligt att han snart också kan göra sig förstådd verbalt.
 
Igår grillade vi återigen. Busade i trädgården. Och såklart, fotograferade jag. Våren bär lixom med sin ny inspiration och jag är otroligt sugen på lite ny utrustning inför alla våren, sommaren och höstens projekt. Och vet ni, min hemsida är färdig. Spana in den här http://jfotoform.se
 
Men nu bjuder jag på en smutsunge med snor och jord i hela ansiktet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela