enjonna

Instagrammarn..

Publicerad 2012-10-07 21:56:55 i Dagbok!,

Jag är förälskad. Instagrammar x- antal bilder om dagen och kan tänka mig att mina följare är ganska så trötta på mina bildbomber dagarna i ända. Men jag gillart. Det har hänt en del sedan jag skrev sist och det är snart dax för en Limmeupdate. Han blir snart 14 månader och det är galet. Han har lärt sig så mycket de senaste två månaderna att jag blir lite ledsen över att missa allt detta roliga. Vi har blandannat fått dagisplats, vårt första val dessutom. Är så innerligt glad över detta och ser fram emot inskolningsveckan med start 8 Januari. Vi har inhandlat en del grejer redan i form av ytterkläder och skor. Blandannat fyndade jag ett par POP stövlar (som matchar hans fina randiga kofta) för en hundralapp, samt fodrade Everest stövlar för samma pris, på Tradera såklart. Nu är det bara vinterkängorna som fattas och jag har redan kollat ut vilka jag vill att han ska ha. Annars flyter vardagslivet på i en rasande fart.. Trivs jättebra på mitt underbara jobb som ger mig så mycket glädje. Min underbaring till sambo skämmer bort mig ganska ofta med att ha middagen klar när jag kommer hem. Min Limmekille mest bara skrattar och hittar på bus dagarna i ända och han kan numera pussas (till mammans stora glädje) och delar oftast ut ett par stycken på beställning. Vi trivs jättebra i lägenheten och vår omgivning är underbar. Igår festade vi till det med mammagänget som umgåtts mycket det senaste året och jag har fortfarande träningsvärk i käkarna. En grymt rolig kväll med supergod mat. Man kan ha det sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela