enjonna

Tapper mamma!

Publicerad 2012-11-17 22:49:36 i Jfotoform, Limme 12-18 månader,

Idag gjorde vi ett nytt försök. Julkortsfotografering. Det gick inte så värst bra idag heller. Limme är inte direkt sammarbetsvillig om man säger så och det krävs enorm flexibilitet, fantasi och grymma moves för att få en liten gnutta uppmärksamhet av honom. Herrejisses. Jag ger upp och tar ett fint höstfoto sedan några veckor tillbaka istället. Hi hi.
 
Ja alltså. Ni kan ju själva se hur nöjd han va i förmiddags.
 

Kommentarer

Postat av: ACIRES - Fotograf i Skåne

Publicerad 2012-11-18 13:18:37

Fast jag tycker den längst ner till vänster är himla charmig och hade blivit ett roligt kort hahaha ;)

Svar: Haha ja dom är ganska så roliga! :)
Jonna Olsson

Postat av: Emma | Mamma till Kira

Publicerad 2012-11-18 16:55:34

Jag tyckte alla var fina, en viss Limme charm :)
Det sista hade jag valt som julkort.
När vi skulle fota Kira slutade det med att både katt och hund skulle vara med, godis, film skulle hållas i handen och jag vet ej allt. Blev till slut en bild där hon rymmer från soffan. Dessa barn och deras viljor, de är inte att leka med :p

Svar: Haha ja heltklart! :) Viljan är inte att leka med, hi hi ;)
Jonna Olsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-24 22:00:02

nedre till höger blev ju jättefin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela