enjonna

Zara

Publicerad 2012-06-13 22:59:26 i Limme 10-12 månader,

Det va ganska utplockat bland barnkläder inför sommaren ganska tidigt och jag fick aldrig tag i de fina chinos-shortsen från H&M innan alla va borta. Det är en stor sorg faktiskt. Typiskt mig och min otur! :) MEN, vi har hittat lite och en ny stor kärlek är butikskedjan Zara som kommit till Väla Köpcentrum. Deras t-shirts är underbara och de har så fina färger, till bra priser. Limme har fått massor med fina sommartröjor därifrån och jag ska visa allihop när han har dom på sig. Idag hade han en av dom, en härlig, turkosblå t-shirt med den här fina texten..

Kommentarer

Postat av: Foto, design & mamma till Alexander ♥

Publicerad 2012-06-13 23:44:56

Jag sörjer också lite över chinos shortsen. Vi har Zara i Malmö och glömde helt gå in där sist men får ta en tur dit i veckan igen och kolla på dom där t-shirtsen för dom är ju hur snygga som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela