enjonna

Lider mot sitt slut..

Publicerad 2012-12-29 22:34:10 i Dagbok!,

Ledigheten lider mot sitt slut, likaså detta ljuvliga år. Jag har haft ett underbart år där jag lagt kraft i en del nyårslöften och jag mår så otroligt mycket bättre i mig själv tack vare detta. Som person har jag utvecklats jättemycket och jag har lagt ner min själ i saker som JAG tycker om att göra. För det handlar faktiskt om att göra de saker som får en att må bra och lägga energi på det som är viktigt i livet, alla människor har inte samma prioriteringar i vardagen. Jag kommer att fortsätta i samma anda 2013 men med att bli lite mer hälsosam. Gymkortet är fixat och lite nya träningskläder ska jag unna mig, ett par riktigt snygga skor tänkte jag titta efter också. Helst rosa. Vi har haft en underbar jul och de senaste dagarna har vi hunnit med en del äventyr. Blandannat har vi varit på lekdate, denna mamman har varit ute med tjejgänget och svirat, vi har haft spontanbesök, firat farfarn 60 år med hockey och trerätters, fikat en hel del, shoppat lite på mellandagsrean, myst hos mormorn, ätit god mat varje dag och bara njutit av ledigheten tillsammans, precis som det ska vara. Just nu är planerna för nyår i full gång och det ska bli jättekul. Alla servetter inför dukningen är klar och lite pyssel är upphängt. Imorgon ska vi handla ingredienser till förrätten och lite dukningskonfetti. Kommer bli en fin avslutning på ett fint år med fint folk <3

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2012-12-30 13:02:22

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

Postat av: Agge

Publicerad 2012-12-30 18:51:57

Önskar dig,Emil och Limme ett Gott Nytt År och ett bra 2013.:) Kramiz..

Postat av: Maja

Publicerad 2013-01-01 21:09:55

Bara nyfiken, vad är det du har prioriterat/prioriterat bort i vardagen för att må bättre? :) Kraaam!

Svar: Jag har prioriterat bort människor som inte tillför något i mitt liv, som klagar, hackar eller får mig att bli ledsen av saker de säger. Jag har lagt extra krut på min familj och de vänner som står mig närmst. Jag har tränat på att säga Nej, och säga ifrån när jag inte tycker att saker och ting går rätt till. Lite sånt :) Inget märkvärdigt igentligen men att lägga tiden på sig själv, istället för andra. Det är ju jag som ska må bra och då måste jag göra saker som får mig att bli glad! :)
Jonna Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela