enjonna

Elin och Mikael, April 2015

Publicerad 2015-10-20 09:43:25 i Jonnaolssonfotografiochform, bröllop2015, bröllopsfotografering, Övrigt,

Det är på tiden att jag bloggar Elin och Mikaels bröllopsbilder. I April i år sa det Ja! till varandra i Raus Kyrka en bit utanför Helsingborg och omgivningarna är helt magiska kring kyrkan. Med Elin och Mikaels lättsamhet och härliga humor lyckades vi få till bilder som speglar detta fantastiska par otroligt bra. Det va en vigsel full av känslor och jag får fortfarande rysningar av deras inmarsch men det som berörde mig allra mest va faktiskt Tildas pedagog från hennes förskola. För det första så grät hon långt innan brudparet gick in i kyrkan och att sedan se kärleken mellan henne och Tilda, men också sättet hon såg på hela denna fina familj va minst sagt rörande.
 
Jag kan bara buga, niga och bocka av tacksamhet för äran att vara delaktig i er dag. Jag hoppas och tror att ni får leva lyckliga tillsammans i alla era dagar. Livet är verkligen ingen dans på rosor, men hand i hand kommer ni utan tvekan att dansa er igenom resten av livet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela