enjonna

TACK, Jack!

Publicerad 2015-02-09 22:07:30 i Barnfotografering, Jonnaolssonfotografiochform, Övrigt,

Under föräldrarledigheten med Limme va vi flitiga besökare på Öppna Förskolan och utvecklade en fantastisk vänskap med människor som vi idag umgås flitigt med. Vi träffas relativt ofta med barnen, semestrar ihop, firar födelsedagar och andra högtider tillsammans. Jag har Öppna Förskolan att tacka för mycket och under min andra föräldrarledighet är vi nästan lika flitiga på att besöka Roslunda Familjecentral och härliga Amelie som driver en underbar verksamhet i Roslundas lokaler.
 
I höstas träffade vi ytterliggare härliga människor, tack vare Öppna Förskolan. Framförallt Mamman och minstingen i denna härliga familj, men även storasystern fick vi äran att träffa de dagar vi hade de stora barnen med oss. Det har blivit en del Mammafrukostar med de små barnen och varje Fredag går vi på gympa med de stora och jag känner sådan tacksamhet för att Emma och Joakim fick sin fina Jack i samband med att vi fick Nella, annars hade vi förmodligen inte fått äran att lära känna dom. Så låt mig presentera dessa ljuvliga syskon, med de finaste blå ögon man kan tänka sig, som bjöd på massa bus och skratt förra veckan när dom besökte mig i dagsljusstudion.
 
Jag älskar att fotografera barn. Det kan aldrig bli mer livfullt och ärligt. Det blir som det blir och ofast är det inte ens lönt att försöka planera något annat än klädval. För barn är experter på att vara sig själva och det kan alltid bara bli bättre än vad man tänkte sig från början.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela