enjonna

Jag ser framför mig..

Publicerad 2014-08-06 21:45:44 i Dagbok!, Limme 3-4 år, Nella 0-3 månader, Sommaren2014,

För oss är 7 veckors semester tillsammans nu slut och vi (jag och barnen) är inne på vår andra dag tillsammans bara vi. Sambosuperfarsan är iväg och jobbar på läger tills på Fredag så jag har verkligen fått känna på livet som ensamstående tvåbarnsmorsa. Det har gått över förväntan men ingenting som jag skulle vilja fortsätta med. Jag kan ärligt säga att jag saknar min bättre hälft och hans smutsiga sockar som brukar ligga lite överallt. Hi hi.
 
Vi har haft en fin sommar tillsammans. Veckan i Halmstad va hur mysig som helst och jag kan nog säga att denna familjen kommer att skaffa sig en egen husvagn en vacker dag. Det passade oss som handen i handsken. En lite äldre modell husvagn att pynta och rusta upp och jag ser en blommig köksgardin pryda "köksfönstret". Annars har vi mest tagit det lungt och haft mycket fikabesök. Umgåtts med familj och vänner. Spenderat tid i trädgården, Limme har sprungit i vattenspridaren, vi har hängt i mjukiskläder hela dagar och hållt oss inomhus de varmaste dagarna för lilla loppans skull. Vi hade mycket mer planer inför denna sommaren men det kan inte alltid vara full fart, speciellt inte när det är ett hyffsat stort projekt att ta sig iväg någonstans. Nu är vi redo för en fartfylld höst och jag tar mig an uppdraget som tvåbarnsmorsa med glädje. Långpromenader och Öppna Förskolan häng, babysim, dop, bra mat, träning och en del fotograferingar är några av höstens härliga todo'er.
 
Några av sommarens härliga bilder kommer här..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela