enjonna

Friendship never ends.

Publicerad 2013-06-16 14:09:02 i Barnfotografering, Dagbok!, Limme 1-2 år,

Det va ett tag sedan bloggen uppdaterades nu och det är ett medvetet val från min sida eftersom att tiden inte finns att lägga till 100%. Heltidsjobb, 50% studier och 20% fotograferande plus. att hinna med familjen är min högsta prioritet just nu. Och det är ju så, tiden finns inte riktigt där för allt man vill hinna med. Men på Instagram är jag flitig. Tack till ljushuvudet som uppfann Instagram, jag är dig evigt tacksam.
 
Iallfall. Det jag skulle komma till va att det finns människor i ens närhet som man inte behöver träffa speciellt ofta, man vill gärna, men även om tiden inte finns där för att träffas så ofta som man skulle vilja är det ändå precis som då, tiden då vi va mammalediga och umgicks twentyfourseven (stavas det så?)  i princip. Det är aldrig något konstigt fast att det ibland gått månader innan vi setts. Det är då man vet att man funnit människor som man aldrig någonsin vill förlora. Jag har några sådana människor i mitt liv, i vårt liv, för jag vet att sambosuperfarsan känner precis likadant. Till sommaren åker vi till Öland tillsammans. Fyra familjer som alla har varsen liten 2-årig, underbar skapelse med sig.
 
Så låt mig presentera våra och Limmes vänner för livet. Vi hoppas att vi kommer dela så enormt mycket mer tillsammans med er.
 
 

Som ni ser. Är vi ett fantastiskt gäng.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2013-06-16 14:51:55

Tårarna rinner (av kärlek och lycka) efter att ha läst detta inlägget, och sett bilderna! Jag är otroligt dålig på att dela med mig av känslor, men det är som att läsa mina egna tankar! UNDERBARA underbara människor! OCH att just vi fick de finaste ungarna i världen, vad är oddsen för det!? :) Kärlek till er alla! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela