enjonna

Vackra M och magen!

Publicerad 2012-12-02 20:53:22 i Gravidfotografering, Jfotoform,

Idag hade jag en fotografering inbokat och inte vilken fotografering som helst utan en gravidfotografering med vackra M. Jag blir så glad när jag får gravidfotograferingar och tycker verkligen att man ska fånga denna kämpiga (för många) känslofyllda berg och dalbana som det faktiskt är att vänta ett barn. Det gör ont. Man mår dåligt. Det är tufft. Man längtar efter att bli sig själv igen, i många fall blir man aldrig det. Man är klumpig. Måste kissa konstant. Kan inte ligga si eller så. Man upptäcker dofter man inte visste fanns, både på gott och ont. Allt växer som ogräs. Blandat med allt detta är man så fylld av kärlek, rädsla och förväntan. Från det att man sett de första beviset på att man väntar tillskott i familjen börjar en resa som man i efterhand längtar efter varje dag och att få den känslan inramad i en vacker ram ger så mycket glädje i ett hem. Jag har själv varit där och jag kan ta på känslan jag känner varje gång jag ser min tjockismage som innehöll en liten människa som får mitt hjärta att slå dubbla slag.
 
Här kommer en liten sneakpeak med M och hennes vackra kula. Om cirka 4 veckor får dom träffa ett liv de tillsammans skapat och jag önskar dom all lycka.
 
 

Kommentarer

Postat av: AnnaMalin

Publicerad 2012-12-03 12:55:10

Ljuvliga bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela