enjonna

Tisdagsgöra.

Publicerad 2014-04-15 10:01:10 i Barnfotografering,

Snart kommer en liten William hit för att bli förevigad i min dagsljusstudio, som idag är uppriggad i Limmes rum. Sålänge tänkte jag bjuda på en liten flicka jag fotograferade förra veckan. Visst är hon ljuvlig.
 
 
Limme är på dagis till 15.00 idag och tills dess tänkte jag hinna få ut alla färdiga bildleveranser och redigera klart allt ofärdigt. Nu är tiderna för nästintill resten av året slut, jag kanske kommer lyckas klämma in något mer efter sommaren men fram tills dess är det fullt. Det gäller att vara ute i god tid med sin bokning för det kommer bli ännu svårare för mig att vara flexibel när den nya familjemedlemmen anlänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela