enjonna

Årets första shopping!

Publicerad 2013-01-03 20:56:25 i Dagbok!,

Började inte jobba förrän 12.45 idag och passade då på att köra en sväng till Väla på förmiddagen. Jag började shoppingrundan på Tiger där jag inhandlade ett IPadfodral till farsans IPad han får på Måndag, en ny plånbok till farsan och en tygpåse till mig med en stor mustasch på. Två anteckningsböcker och post it lappar inför några jobbprojekt. Tre fina kort med kuvert. Två fräcka tejprullar, en med dödskallar och en med texten Stop. Därefter gick jag vidare till H&M och köpte fyra par coola sockar till farsan. Vidare mot Stadium för att hitta nya träningskläder nu när jag ska bli träningsnarkoman. Nya skor blev det också. På Polarn hittade jag en fin svart vindfleece till Limmekillen som även går att koppla i hans skaljacka. Nu är det slutshoppat för min del på ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela