enjonna

Limme ett och ett halvt

Publicerad 2013-02-10 11:49:50 i Dagbok!, Limme 12-18 månader,

Idag är dagen här och ni har ju redan läst min känsloredovisning förra veckan så den behöver jag inte ta igen. Jag tycker det är ganska stort att bli 1,5 år. Jag tycker att alla månadsdagar fram till Limme fyllde 1 år va stora och dom förevigade jag med en photoshoot. Det va lätt då, innan han blev 5 månader och började åla men det gick ändå att photoshoota honom fram tills han blev 10 månader och började gå. Därefter har det varit omöjligt och ni som känner Limme vet precis vad jag menar. Just idag skulle jag vilja få till en liten 1,5 års fotografering så vi får se om det går efter Limme vilat. Det kommer isåfall spegla hans 6 månaders dag för 1 år sedan. Ni ska få se.
 
Idag startade vi dagen med morgonmys i vår säng, i vårt nymålade sovrum (som ni ska få se nästa helg när allt är färdigt). Ipaden är en stor hit i detta hem och jag blir lika förvånad varje gång av hur mycket Limme förstår. Dom där 1,5 åringarna ser så små ut för världen, men herreminskapare vad dom förstår mycket mer än vad man tror.
 
 
Just nu funderar jag över om jag ska köra ett målarryck igen eller om jag ska ligga kvar här med datorn och redigera lite bilder, jag tror att min röst faller på bildredigering. Har en del bilder att visa för er sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela