enjonna

Numera 26

Publicerad 2013-04-15 19:34:06 i Dagbok!, Hemmet, Limme 1-2 år, Mat å bak,

Nu är födelsedagsfirandet över för det här året. I Söndags kom min älskade pappa, tinatant och lillasyster Elin på födelsedagsfika. Vi bjöd på smörgåstårta, krämbullar och biskvier. Behöver jag berätta hur gott det va? Nej, jag tänkte väl det. Jag fick en stor peng i present, som ska gå till utemöblemang som vi snart kan inhandla om vädret fortsätter som idag. Fantastiskt är ordet. Vi har varit ute nästintill hela dagen på jobbet och det är en fröjd att slippa tvinga dessa stackars 1-åringar i klumpiga overaller, vantar, halskragar och mössor. Jag kan ju dessutom relatera till min egen påg som är en riktig utomhusunge. Det ska bli otroligt skönt att kunna nyttja trädgården en hel vår och en hel sommar.
 
Lite bilder från Söndagens fikafest kommer här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela