enjonna

När Påskharen kom hem till oss..

Publicerad 2013-04-02 20:41:47 i Barnfotografering, Limme 1-2 år,

För mig är påsken väldigt speciell. Påsken infaller alltid kring min födelsedag och jag vet inte riktigt om det är därför min relation till denna högtid är extra speciell eller om det bara är hela atmosfären kring att våren är påväg. Iallfall så tog jag semester i år för att kunna fira påsk i en vecka tillsammans med Limme och för att han skulle slippa sammanslagning på förskolan. Vi mös ordentligt tillsammans och för ett ögonblick saknade jag föräldrarledigheten något enormt. Blandannat så umgicks vi med de människor vi inte haft tid med under den senaste tiden eftersom att vardagen går i ett. Vi åkte till Busfabriken med föräldragänget. Påskfestade på Öppna Förskolan och mös ikapp under hela Påskhelgen. Givetvis kom ju Påskharen..
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-03 10:42:18

Hej!
Tycker du tar jättefina bilder och självklart ett fint motiv också ;)

Jag har en nikon D90 men har inget objektiv som kan fokusera så fint som din och göra bakgrunden suddig. Vad använder du för objektiv?

Svar: Hejsan! :) Jag fotograferar med Nikkor 50mm 1.4 :)
Jonna Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela