enjonna

En måndag som idag!

Publicerad 2012-11-19 21:02:08 i Limme 12-18 månader,

Hade tusen saker att fixa med idag när jag kom hem från jobbet. Blandannat skulle jag skriva färdigt mina utvecklingssamtal, redigera lite bilder och förbereda morgondagens middag, men det blev inget av det och nu ligger jag nerbäddad sedan en timme tillbaka. De senaste dagarna har Limme varit enormt närhetstörstande, vilket jag bara njuter av med tanke på att han aldrig varit sådan förut, så därför blev det kvällsmys framför Bolibompa och Barnkanalen ända till 19.45. Där mellan hann vi med ett bubbelbad och lite bil lek också. Det blev inget redigerande, ingen förberedelse inför morgondagens middag och inga färdiga utvecklingssamtal men ändå en av de bästa kvällarna på länge, tillsammans med det vackraste jag har. Ibland måste man skjuta sina måsten åt sidan och jag är glad att jag är en sådan person som har lätt för att göra det. Vad har mer hänt idag? Jo, vi har fått ett vykort från Limme som ni ser i bildkollaget och jag har fått sms om att julkorten är påväg hem till oss. Lovely! Trevlig vecka gott folk.

Kommentarer

Postat av: Hanna Of Sweden

Publicerad 2012-11-28 11:14:01

vilken fin blogg! och vilken söt son du har... ^^

kram H

Svar: Tack så mycket! :)
Jonna Olsson

Postat av: Lilly (Sandra)

Publicerad 2012-11-29 20:40:42

Mysig blogg och fina bilder ♥

Allt bra?
Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Jonna Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela