enjonna

Snart friska..

Publicerad 2012-03-05 11:12:34 i Limme 4-6 månader,

Limmekillen har fortfarande 38,5 i febertemperatur och man märker att han inte riktigt är sig själv. Idag ska han få hemmagjord jordgubbskräm, sova i mammas famn och leka med fjärrkontrollen. Allt sånt som man inte får annars, så att det blir lite "roligare" att vara en sjukis. Min förkylning är nästintill borta nu, bara en massa snor och lite hosta kvar men jag känner mig piggare än på länge och det känns som att något virus legat i kroppen och grott under en lång tid. Nu ska bara Limmekillen bli av med febern och snoret sen är vi fit for fight för denna veckan.

Gravidfotografering, babysim, Öppna Förskolan och ett fotoprojekt nere i Malmö väntar.. På Torsdag ska Limme vara hos mormorn heeeela dagen när jag är i Malmö. Spännande!

Hur mycket vill ni har vår nu? Jag vill typ ha det såååhäääär mycket. Solen strålar och himlen är blå, hej våren! Snälla stanna nu för snart fyller jag 25 år och jag vill inte fylla år när det är kallt ute.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-03-05 14:09:45

Hoppas ni mår bättre snart ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela