enjonna

Det snurrar i min skalle!

Publicerad 2012-06-27 22:55:23 i Hemmet, Limme 10-12 månader,

Det är mycket som försigår i mitt huvud just nu. Barnkalsinspiration och planering, men också planering av Limmes nya rum i nya lägenheten. Jag vet så mycket som att det ska vara mycket vitt. Vita väggar, vitt golv, vita mattor och vita möbler. Sen tror jag att det blir inslag av grönt och rött, Röglegrönt då såklart och det fina röda plåtskåpet får sin plats i hans rum. Kan bli jättefint!
 
Jag är ute efter en gammal tallrikshållare, ni vet en sådan som man hade finporslin i förr. En sådan ska vara precis ovanför växasängen (när han får den) prydd med alla hans fina böcker han fått, så att han själv kan ta ner dom och bläddra i på kvällarna när han ska sova eller bara mysa.
 

Jag älskar Åhléns barnrumsinredning, se bara på sniglen och de andra djurkuddarna. Så fin detalj! Väldigt ljust, med små färgklickar här och var. Jag tror det kan bli superbra. Men först och främst blir det makeover utav vardagsrum, kök och hall om det behövs. Det är ju trots allt där vi spenderar mest av tiden hemma.
 
Längtar! Knappt en månad kvar och faktiskt så hoppas jag att den går lika snabbt som de tidigare tio månaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela