enjonna

Fridfull semestermorgon!

Publicerad 2012-07-25 12:58:56 i Dagbok!, Limme 10-12 månader,

När man har fått ny lägenhet, drömjobbet och erbjudande om fotoutställning inom loppet av en månad ska man inte klaga. Verkligen inte. Därför bekommer det mig inte att min splirrans nya Iphone 4S har dött. Drog ut den ur laddaren och sedan dess har den inte gått att starta. Alla bilder är som tur är förevigade via Instagram och jag kan bara tacka denna ljuvliga app för detta.
 
Snart är det flyttdax. Vi bor i en röra. Jag orkar inte ens tänka på det så trött jag är på det. Men bara en vecka kvar nu som tur är sen ser vi fram emot allt det stora som väntar oss. Frukost på ett eget trädäck. 1-års kalas och nytt jobb. Galet bra.
 
 
Igår gick vi upp 06.30, tog oss en lång morgondusch, borstade tänderna utomhus i strålande sol. Dukade upp lite frukt och njöt av en fridfull semestermorgon i stugan. Nybadad kille i sin fina badcape som kommer från Hemtex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela