enjonna

Efter en härlig helg..

Publicerad 2012-01-30 07:59:47 i Limme 4-6 månader,

Återigen superkul med alla kommentarer jag fått de senaste dagarna, nu har jag lite större koll på vilka som håller till här inne. Vi har haft en fantastisk helg hemma hos morfarn och Tina. Det stod årsfest med farsans fotbollslag på schemat och Limme skulle för första gången passas av morfar och Tina. Det gick hur bra som helst och han verka inte sakna oss det minsta. Gårdagen va ganska så opigg, det där med festkvällar är inte vår grej längre och jag föredrar väldigt gärna lugna hemmakvällar med vår fina son är att galaja. En hel dag är ju lixom förstörd för att man ska ha roligt några timmar. Men kul hade vi, god mat, härligt sällskap och vi tackar alla inblandade för denna kväll!

Limme röjer i gåstolen. Det strålar bus i ögonen på honom och han är väldigt söt. Snart ryker alla mina tidningar som ligger i tv-hyllan. Idag står inte mycket på schemat och det känns som att vi kör en heldag i hemmets lugna vrå. Jag känner mig inte riktigt på topp så det får räcka med en liten promenad idag.

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-01-30 08:39:56

Jag hänger också här!! :D

Postat av: F

Publicerad 2012-01-30 09:36:41

62 passar fortfarande men det börjar bli alldeles för litet så vi går sakta men säkert över till stl 68. :)

Postat av: SjungandeMamman

Publicerad 2012-01-30 09:51:02

Vad skönt att det gick bra med passandet och att ni hade en rolig kväll! Myskvällar hemma slår alla fester i världen tycker jag sen Alva föddes :) Hoppas du piggnar till under dagen och hör av dig om du orkar med en promenad med oss!



Alva hälsar att hon saknar sin Limme!



Kram

Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Publicerad 2012-01-30 16:36:50

Skönt att det gick bra att lämna honom :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela