enjonna

Senaste veckan..

Publicerad 2012-12-16 13:42:11 i Limme 1-2 år,

Det blir ju mest uppdatering på Instagram om dagarna och vill ni ta del av vår vardag där så adda mig, Tolvpack. Just nu sitter vi hos mamma/mormor och umgås. Limme röjer runt, smakar på julpynt, gömmer tomtar i högtalarna och dansar till Musikhjälpen. Vi blir bjudna på Söndagsstek här om någon timme och det känns som semester att åka hit. Igår spenderade vi dagen på Ikea tillsammans med fina vänner. Det va tänkt att vi skulle inhandla en gran och lite julpynt men pyntet va slut och efter en runda på Ikea fick vi inte plats med någon gran. Vi passade på att handla lite inför julen så som servetter och julklappar. Limme fick två expedithyllor och fyra gröna förvaringslådor och det blev jättefint i hans rum. Mitt ordningssinne klarar inte riktigt när det är leksaker överallt och jag känner redan ett lugn i själen, hi hi. Vi passade på att äta årets första julbord också tillsammans med resten av Sveriges befolkning kändes det som. När vi kom hem slog jag in alla julklappar och nu har vi bara två till att inhandla. På Torsdag är jag ledig ifrån jobbet vilket innebär fyra dagar kvar att jobba innan 10 dagars semester tillsammans med familjen. Vi har en del att göra inför både jul och nyår så det ska bli skönt med ledighet. Här kommer lite bilder ifrån vår vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela