enjonna

Sista inlägget för detta året!

Publicerad 2011-12-30 22:16:43 i Limme 4-6 månader,

Årssammanfattningen är skriven, det är så roligt att gå tillbaka och läsa just dessa sammanfattningar. Man glömmer så fort.. Därför är bloggen ett bra verktyg! Jag skriver för min skull, för att mitt minne sviker mig alltid. Limmekillen sover sedan 19.15. Jag har gjort massor med god mangomos som serveras imorgon på Limmes första nyårsfirande. Vi vuxna får trerätters men Limme får nöja sig med tvårätters. Dock har jag inte hunnit med att organisera om kontoret och nu är jag för trött.

Morgondagen kommer att firas hos fastern med familj. Vi står för förätten, fastern för huvudrätten och farbror för efterrätten. Ska bli roligt att se vad som kommer serveras. Nyårsfirandet blir lungt och städat. Jag kanske kommer dricka något glas skumpa men annars håller jag mig till saft. Förmodligen kommer vi vara hemma till 12-slaget, har ingenaning om hur Limme kommer att reagera och det känns som att man vill vara på säker mark om han skulle bli rädd. Vi får se hur vi gör!

Här kommer lite mer bilder från sista dagen på detta året..

Kommentarer

Postat av: smam

Publicerad 2012-01-01 18:17:11

Men sa sot! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela